среда, 18. март 2020.

SPASIMO SVET U PIDZAMI

Cao svima,

Ovaj post ce biti posvecen  trenutnoj situaciji vezano za Korona virus, i tome da smo sada u izolaciji.

Prvo bih napomenula sve i apelovala da je zaista neophodno sedeti kuci, samo ako imate preku potrebu izlazaka.
Zbog ljudi oko vas, mozete se posvetiti sebi, nekim hobijim, a ja cu vam sada u nastavku ostaviti nekoliko predloga.

1. Mozete gledati serije, kao i filmove, ostavicu vam linkove sajtova gde ja gledam filmove i ima zaista super filmova koji ce vam se svideti, kao i serija.

-https://pickbox.tv/sr/
-https://filmovi.eu/
-https://gledajonline.net/

2. Mozete citati knjige, mislim da trenutno nije moguce, ali ko me prati na instagramu, delila sam link i kod gde ste mogli sa Delfi sajta preuzeti besplatnu knjigu po vasem izboru, takodje ne samo u Delfiju, vec i na ovom sajtu koji cu vam ostaviti ispod

-http://www.onlineknjige.com/

3. Mozete raditi vezbe u kucnoj varijanti, da zaista na internetu mozete pronaci mnogo sajtova, kao i na instagramu mnogo kucnih treninga, jedan primer je instagram nalog Diana Fitnes, gde mozete videti mnoge vezbe koje i sami mozete raditi kuci i odrzavati kondiciju.

4. Za one koji vole da kuvaju, je verovatno pravo vreme da isprobate nove recepete,
Mozete na instagram profilima kao i na raznim sajtovima pronaci jako zanimljive recepte, ili ih sami izmislit i podeliti sa svima nama. 
Ja cu u nastavku ostaviti linkove koje ja pratim, i gde ja pronalazim zanimljive recepte.

-https://www.instagram.com/insta.kuharica/
-https://www.instagram.com/food.dates/

5. Mozete nauciti takodje nesto novo kao sto je na primer kako da se nasminkate, ili tako nesto slicno, imate mnog tutorijala na youtube platfomama kako se nasminkati ako ste pocetnik, ili kako unaprediti svoje vestine ako vec imate iskustva,takodje mozete napraviti neke super fotkice i podeliti ih na drustvenim mrezama.

6. Takodje mozete instalirati razne zanimljive app na svojim uredjajima, znam da ce zvucati jako smesno nekima, ja sam instalirala app pod nazivom PAINT BY NUMBER
To je app gde bojite pomocu brojeva jako puno slika koje imate ponudjene na app, i jako je zanimljiva.

7. I stavka broj 7, mozete sredjivati vas prostor u kome boravite, pomoci vasim roditeljima, ocistiti sobe, i ostale prostorije u kuci, spakovati stvari, napraviti nesto novo i ukrasiti prostor u kome boravit, vetrite prostorije, unosite vitamine i tecnosti i naravno izaci bar na kratko u dvoriste, jer svez vazduh je potreban, ali nemorate izlaziti u duze setnje ako nije neophodno, naravno ljudima koji zive u zgradama je teze, ali mozete sa decom ili sami izaci u setnju tu blizu ili u park ako nema puno ljudi.

Pisite mi kako provodite dane izolacije.

Spasimo svet u pidzami.
AANDY


19 коментара:

  1. Odlicna ideja za post i mislim da je vise nego potrebna trenutno! Hvala ti puno na sajtovima za filmove i knjige!
    Ilmaha

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo su zaista odlični savjeti i svakako se slažem sa tobom da ne treba da se izlazi, osim ukoliko to nije prijeko potrebno ❤️❤️❤️



    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da još neko savesno razmišlja, biće vremena za putovanja i aktivnosti na otvorenom, ali zdravlje je trenutno na prvom mestu. :)

      Избриши
  3. Tako mi je drago videti tvoj komentar, sada sam te zapratila na novom blogu i ja sam ta koja će reći wauu za tvoj dizajn, nisam vešta oko svega toga pa mi je dizajn nevešt, ali tvoj mi se jako svidja. Nadam se da uspevaš da se zabaviš nečim u vreme izolacije. A nadam se da će sve ovo uskoro proći pa će biti druzenja. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Post kakav je potreban! Svaka čast! Da neki imaju izliku da nemaju gdje to naći, ti si lijepo sve servirala! Bez izlika! #ostanidoma<3

    https://teenorchild.blogspot.com/2020/03/22032020-zagreb-stayhome.html

    ОдговориИзбриши
  5. E, meni se sviđa karantin. Dogovorila sam se sama sa sobom šta ću i kako ću. Gomilu stvari uradim u toku dana. Uvela sam i mini trening, sređujem sobu svaki dan bukvalno. Čitam, pišem. Nije toliko loše. Osim što društvo fali. Ali dobro.
    Dala si korisne ideje, ko hoće nek izvoli. Ko neće nek leži u krevetu. Super si.♥

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Videla sam, čak sam uspela da te pronadjem i na Instagramu. 😊

    ОдговориИзбриши
  7. Great article! Thanks for sharing this with us.



    Check us out at Tropika Club Magazine

    To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please pay a visit to Tropika Club now.



    Some of the articles at Tropika Club Magazine would be:



    1.Will Shaving Make Your Hair Grow Back Thicker?



    2.How to care for your hair between Salon Visits



    3.The Amazing Powers of Hyaluronic Acid for your Face



    4.The Best Nasi Lemak in Singapore



    5.Top 10 Frequently Drawn Winning 4D Numbers from Singapore Pools

    ОдговориИзбриши
  8. Post je odličan, a moram i pohvaliti sam naslov koji je fora i u kome ima istine.❤️ Većinu stvari sa liste radim, a usvojiću i nešto novo. Sjajne ideje.😊❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, nadamm se da lepo provodiš vreme u izolaciji, jer eto svima nam sada treba pozitiva i razonoda.

      Избриши
  9. Bravo! I samo ću još jedno reći... #SpasimoSvetUPidzamama #OstaniteKodKuće

    https://andjelina-svastara.blogspot.com/2020/04/vanredno-stanje-ostanitekodkuce.html

    ОдговориИзбриши
  10. Predivan post,nemam reči...Oduševila si me,ne znam gde mi je tvoj blog bio do sad...

    ОдговориИзбриши
  11. Slažem se skroz sa svime što si napisala. Meni je iskreno karantin dobro došao jer mi je odmor bio preko potreban. ❤

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши