среда, 3. јул 2019.

Take me anywhere

Ćao svima.
Nije me bilo dugo znam, a razlog za to je jer sam bila na odmoru.

Tako da sam sada odlučila da sa vama podelim iskustva i fotografije mesta na kom sam bila.

Bila sam na Skijatosu, to je jedbo od ostrva Sporada na Egejskom moru.
Na raspolaganju imate čak 66 plaža, s' obzirom da se do nekih dolazi samo brodićem "ne pokušavajte peške kao ja i moj saputnik", ali čak i da pokušate, možete dobiti samo nova poznanstva.
Pored Skijatosa, koji nudi puno lepih plaža, ako ste znatiželjni možete izletom obići Skopelos i Alonisos, a ako budete imali sreće na tom putu vas mogu pratiti delfini, a svakako usput prolazite rezervat foka.

Ako ste zainteresovani za šetnju od 4h, a i ako niste možete iznajmiti brodić koji ce vas odvesti do tvrđave Kastro izgradjene u 14. Veku, a usput možete zaviriti na jednu od najlepših plaža pod nazivom Lalarija.
Plaža Lalarija mami uzdahe svih turista koji se dodju kupati na njoj, a i onih koji veruju u legende, jer se priča da ko prepliva "kapiju" na Lalariji dobija večitu mladost.


Za one sa malo više ljubavi prema hrani, mogu reći da nisu omanuli, U svakom restoranu možete probati giros ili suvlaki, i mogu vam reći da je divan. Ali, dajte šansu i mnogobrojnim ribljim restoranima duž obale, kao što je moj saputnik predložio probali smo ribu u jednom od tih restorana, ali naravno u svakom restoranu je druga politika poslovanja, pa u nekom od njih možete dobiti desert i vodu koju će vam naplatiti, i iskreno to je jedina zamerka.

U mnogibrojnim resotranima pak, ako bi ste jeli standardno, možete pronaći italijansku pastu ili pizzu.

Za jednu od najposećenijih plaža važi Kukunarija, koja se meni nije svidela u početku, ali kao što moram priznati, dva dana pred kraj sam molila da idemo tamo, pored manjih i mirnijih plaža koje smo posećivali, plaža sa malo ljudi, kamenom, peskom, i plaža sa neobičnim zanimljivostima, Kukunarija nudi muziku, jako divne taverne za ručak, prelepu vodu, i naravno mnogo zanimljivosti.

Ali, mislim da će ubacivanje slika rešiti dosta reči koje sam napisala.


















Na kraju, sam dodala i dve moje slike, jedna uslikana kada sam se vraćala sa tvrdjave Kastro, a druga na plaži Vasilis.

Moram dodati za kraj one bitne informacije po meni koje bi većinu zanimale.
Ja sam išla preko agencije Lider Travel, i mogu reći da sam zadovoljna, ne baš svim, cena trajekta u agenciji je predstavljena kao 50 eura po osobi, ali na kartama se vidi da je cena 15 eura, što znači da je transver od luke do smeštaja uzeo najviše, a iskreno za te pare smo mogli i sami transportovati stvari, jer je smeštaj bio jako blizu.
Vodič je imao jako lošu organizaciju, i skoro ga nismo ni videli, tako se ipak oslonite ne sebe ako želite da odete na izlete i ako želite da obidjete. Naravno želim dodati da ne znači da će svi imati ovaj tip iskustva sa vodičem, ja samo prenosim svoje.

Ali, najbitnije je, to što mi je moj saputnik ulepšao odmor, kao i svi ti ljudi u smeštaju, koje smo upoznali, bili su ljubazni, zanimljivi, i svako veče uživali u igri Uno, pored bazena smeštaja, i raznim šalama.

A sada, vi.
U komentaru možete postaviti sliku sa vašeg letovanja, kao i iskustva sa mesta koja ste posetili.
Pa tako možete pomoći nekom ko bude čitao vaš komentar.

Do sledećeg posta, Aandy vam želi puno odmora, i puno lepih poznanstava. 💜🌵

17 коментара:

  1. Predivne slike, hvala ti što si ih podijelila sa nama. Ja još uvijek čekam na moje ljetovanje za ovu godinu <3

    https://mellifluous-blog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su odlične, ja još nisam išla na ljetovanje ove godine i jedva čekam da odem. :*

    ОдговориИзбриши
  3. Za Skijatos sam čula i čak sam čitala dosta postova o njemu. Djeluje mi odlično i definitivno imam želju da ga posjetim. A što se tiče mene, s obzirom na to da živim u gradu koji ima more, većinom ljeti provodim vrijeme tu, ali sam isto obišla Budvu, Kotor, Perast, Igalo, Dobre vode... Inače mi se dopada način na koji si predstavila grad, od slika pa do teksta. Super post. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, jaoj prosto ti sada pozavidim što imaš veći pristup ovom uživanju 😊

      Избриши
  4. Fotkice su predivne, a i lokacija izgleda veoma interesantno. Nadam se da si se lijepo odmorila 😘😘

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, jesam naravno, a u istinu nisam očivala ni u pola od toga koliko mi je bilo divno.😊

      Избриши
  5. Slike su predivne 😍😍 Tako me podsecaju na Mamma mia estetiku, sto me jos vise odusevljava. Blago tebi sto si imala priliku da posetis ovoliko lepa mesta 😍

    Novi post--

    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, zaista je jako lepo mesto, i iskreno cena aranžmana je smešna, bar preko agencije prejo koje sam ja isla. 😊😊

      Избриши
  6. Super post, deluje mi kao super mesto! Zapratila sam te, jel bi uzvratila?
    www.skypositive.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Volim ovakav vid postova i videa. Uživala sam čitajući tvoj post. Slike su predivne. :)
    Što se tiče mog odmora, ja sam na "odmor" išla u Beograd, što sam i pisala. :)

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2019/09/potroseni-proizvodi-januar-jun-2019.html

    ОдговориИзбриши