Gadget

Овај садржај још увек није доступан преко шифрованих веза.

уторак, јул 18

Od srca srcu!

Cao svima koji trenutno čitaju ovaj post.
Dugo nisam pisala, imam opravdanje za to, i volela bih da do kraja pročitate ovaj post.

Dakle zadnji post sam stavila pre mesec dana i vise, od tada su se izdešavale mnoge stvari u mom životu za koje nisam bila sigurna kako da ih preguram i sa koje tačke gledišta da ih sagledam. Većina misli da je možda glupo iznositi privatni život na youtube, ili blog ili u opšte preko društvenih mreži i u nekoj meri se slažem sa tim. Ali, opet mislim da pisanje posta i snimanje videa za youtube, ne iskazuje samo pokazati lepu stranu zivota,puno markiranih krpica, i sve te relacije koje posecujemo. To je lepa strana svega. Druga strana je prekid sa dečkom, depresija, nasilje, bolest, i ostale stvati o kojima malo ko govori. I to je u redu, to ie na neki način naše nešto privatno, i ne želimo da nas ljudi koje ne znamo, a koji nas opet na neki način podržavaju, koji su nam pomogli da stignemo tu gde jesmo, gledaju na neki drugi način, ali mislim da ce vas isto gledati i ako im pričate o lošem i ako im pričate o lepom. Jer sve je to deo života koji svako mora proći. Da ne dužim.
Napravila sam pauzu sa pisanjem na blogu, jer je dečko prekinuo sa mnom, znam, ovo zvuči pitpuno patetično, glupo, jer svi kažu "ima ih još milion" Ali, kada se dve godije vežete za nekoga, kada naviknete na tu osobu, i iznad svega kada je zavolite, to zaista postane jak udarac za vas, naravno, i posle mesec dana, uhvatim sebe da plačem, jer je to normalno, jer ipak vas je zbog daljine ostavila osoba koja vam je značila. I treba dosta vremena da se naviknete da nekih učestalih navika, više nema. Takodje sam saznala da mi je majka u drugom stanju. I da ću dobiti brata, to je bila još jedna vest za koju mi je i mesec dana malo da shvatim šta se zaista dogadja. Nekako su mi se sve emocije pomešale. Nisam bila sigurna šta me je snašlo. Nisam ni sada. I zato sam morala da napravim pauzu u pisanju, jer nisam želela da pišem o glupostima, da mi postovi budu dosadni, i da budu ispunjeni negativnom energijom. Tako da sam sada odlučila da sa vama podelim to, i da vam se zahvalim na 98 čitatelja na blogu, i što je ovaj blog mesto gde mogu da pišem o mojim nekim iskustvima, i da budem potpuno iskrena u iznošenju nekih činjenica. Hvala svima koji me podržavaju u pisanju, zaista i koji čitaju moje postove i ostavljaju lepe komentare sa puno saveta,jer sam kroz pisanje i vaše komentare i ja naučila dosta toga!

Aandy! 💞🙈

25 коментара:

  1. Aaaai jako mi je drago što si skupila hrabrosti i napisala ovakav post, malo ko pokazuje drugu stranu svog života..
    Jako mi je žao zbog prekida, znam koliko nagli dogadjaji mogu da uzburkaju razum i slažem se sa tobom, takođe čestitam na novom članu porodicee *---*

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  2. Prije svega čestitam ti na novom članu porodice i mislim da je to najveća radost koju možeš da osjetiš i doživiš. To da ima momaka malih milion apsolutno je istina, ali i to da ti nije svejedno poslije toliko vremena je normalno. No, ono što mogu da ti kažem jeste da gledaš na to sa druge strane. Da je bio onaj pravi i da mu je mjesto kraj tebe ne bi ni otišao. Osmjeh na lice, glavu gore i uživaj sa ljudima koji te vole dok ne dođe onaj koji neće poželjeti da ode od tebe. Vjeruj mi, kada sam ovo prihvatila uspjela sam da prebrodim vezu u kojoj sam provela najljepše 3 godine, a danas... E danas živim svoju priču sa onim koji ne želi da ode (bar tako govori već 5 godina :) ).
    Želim ti lijep dan, draga, i budi sretna zbog bebeča jer brat/sestra je ono što niko ne može da zamijeni niti da nadoknadi, a momci su samo oni koji te nauče dobrim lekcijama u ljubavi. :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na ovako divnom komentaru, da si I mene ostavila bez teksta. I apsolutno si mi donela osmeh na lice za ceo dan. :)

      Избриши
  3. Imaćeš još puno momaka, ne brini se. Mada sam sigurna da ćeš to preboleti u najskorijem mogućem roku. I čestitam ti zato što ćeš dobiti brata, jer će ti to biti super, ako do sada nemaš ili sestru ili još jednog brata. Želim takođe ovim putem da ti čestitam na 100 čitalaca, i da mi je previše drago što sam ja baš ta jubilarna čitateljka! ♥
    I nikako ne zaboravi osmeh na licu jer će ti to i popraviti dan i makar ćeš koliko toliko brže preboleti to u vezi sa momkom!

    Novi post na blogu ---> heresuniquegirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga hvala ti puno. Hvala na divnom komentaru, I obavezno cu posetiti tvoj blog.:)

      Избриши
  4. Drago mi je sto si podelila svoju pricu sa nama ! Uz tebe smo i samo nastavi da guras i ne odustaj !

    https://mystorysandra.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Čestitam na novom članu porodice! Ja sam uvijek htjela brata haha, baš mi je drago zbog tebe. Što se dečka tiče, u redu je što si to podijelila s nama jer se slažem s tim da ne trebamo uvijek težiti savršenstvu i pretvarati se da živimo savršen život. Razumijem da se loše osjećaš jer ipak, dvije godine je dosta dug period. Prirodno je da si se vezala za spomenutu osobu. S druge strane, koliko god ti to trenutno djelovalo nemoguće - zaljubit ćeš se opet. Da je trebalo, potrajalo bi. Drži se :)

    Želiš li da se međusobno zapratimo ? Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru I podrsci! ;)
      Naravno da zelim da te zapratim I posetim tvoj blog. :)

      Избриши
  6. Draga prvo da ti čestitam na novom članu obitelji ,a zatim mi je još draže da si sve podijelila s nama i sigurno se osjećaš puno lakše . Ako ti ikada zatreba razgovor javi se slobodno. Drži se , žena si možeš sve !
    Novi post na mom blogu https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post, jako mi se svidja. Lijepo pises i vidi se da imas smisla.
    Ti tadjer mozes pogledati moj blog. Dodala sam te, nadam se da ces uzvratiti.
    Moj blog: https://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Život jednako čine i lepe i ružne stvari i sasvim je okej i podeliti ih sa nekim i ostaviti ih za sebe. Tebi svaka čast na hrabrosti da podeliš svoja privatna događanja, iako su ona za tebe bolna ili šokantna. Čestitam na prinovi u tvojoj porodici, a što se tiče raskida, budi jaka! ♥♥

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru 💞💞💞💞

      Избриши
  9. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  10. Prelep ti je post! Mnogo mi je žao što si prošl kroz tolike stvari teške u životu i nadam se iskreno da će na kraju doći ono najbolje za tebe. Drago mi je da ćeš dobiti malog brata i eto veruj mi ja se sećam kada sam dobila sestričinu to ti je kao na neki način melem za dušu. I uvek se trudi da budeš jaka u životu ma koliko ti život zadao jak udarac.♥
    Zapratila sam te pa ako želiš možeš uzvratiti.♥
    http://laurevoir.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na podršci i divnom komentaru! 😻💕

      Избриши
  11. Draga moja, u potpunosti razumijem. Nisam baš u situaciji za novim bratom, ali ovo sa dečkom i još neke moje privatne stvari stjeraju toliko negativnosti u mene da ja nisam pisala pola godine. Nakupi se toliko toga, odustaneš od svega... Ali ovo je najbitnije, da se vratiš i na neki način dođeš sebi. U pravu si u vezi ovoga da je možda glupo objavljivati na blogu neke privatne negativne stvari, ali iskreno prije bi objavila ovdje nego rekla nekima prijateljima. Ovi ljudi po blogu vrište od tolike pozitive da ti jednostavno moraš da se smiješ poslije svih komentara i svega, ne možeš dobiti negativnu energiju dok negdje drugdje možeš. Nadam se da kad si sad sve ovo iznijela da si bolje i da će ti ovi komentari pokazati da će u životu sve biti u redu, i poslije dečka i poslije nekih novosti jer zaslužuješ sreću. Znam da ti ne mogu reći da ne plačeš za njim, ali nakon nekog vremena ćeš i sama uvidjeti da si mogla proći bez tih suza. Nadam se da ćeš od sada biti bolje i želim ti svu sreću u daljnjem blogovanju i životu! Također, čestitke na braci! 😊



    followed
    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ka cak ni ne Znam sta drugo osim hvala da ti kazem. Ti si odvojila toliko vremena I napisala ovoliku poruku, komentar. I iskreno me nasmejala, I zahvalna sam ti. Jednostavno. Zaista hvala. :D

      Избриши
  12. hi, Im a new follower on your blog for gfc ...
    ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    ОдговориИзбриши
  13. Čestitam na novom članu obitelji! A što se svega ostalog tiče, sigurna sam da ti je bilo preteško proći kroz sve to, ali se nadam da si sada dobro i da ćeš odsad biti jako sretna! :)💕

    http://myfantasyfriend.blogspot.hr/2017/07/makeup-revolution-review.html

    ОдговориИзбриши