Gadget

Овај садржај још увек није доступан преко шифрованих веза.

субота, фебруар 11

Trendovi na Balkanu?? ✖

Cao svima, za ovaj post sam odličioa da sa vama podelim moje mišljenje o nekim trendovima kod nas i ovo je samo moje mišljenje, i ako mislite suprotno cenim da to napišete 💞

1🌜 Debele obrve
Ja lično ne popunjavam obrve jer sam njihovom prirodnom debljinom da tako kažem zadovoljna, ali iskreno mišljenje o tome mi je podeljeno. Ima devojaka koje popunjavaju obrve, i naravno nemam ništa protiv toga, ali jednostavno lično ja ne volim da vidim da neka devojka crta razne oblike i čini da joj obrve izgledaju kao geometriski oblici, ili neke linijice, sve samo ne lepo popunjene obrve, naravno to je lično moje vidjanje, jer poštujem ako se njima sviđa tako, samo eto to je jedan trend za koji mislim da neće skoro prestati.😄



2🌜 CHOKER
To su ogrlice koje su bile popularne negde 90-tih, i koje su se opet vratile, sada ih mižete videti na svakoj slici na instagramu, čak i na faksu vidim da ih puno devojaka nosi, možete ih naċi da kažem u raznim oblicima, imaju i privezčiće zakačene na kraju, ili neke druge oblike kao srce, krila, ili ipak nešto treće, lično ih nisam nosila, ali mi se sasvim u redu, ako devojie to vole da nose, i mislim da je glupo pisanje na netu da to nose devojke niskog morala, jer svako ima pravo da bira ono što mu se svidja 💞💞


3🌜  Michael Kors torbe
Poznato je da svaka druga devojka nosi torbu sa tim natpisom ili sa natpisom Louis Vuitton, pa se čudim u kakvoj bogatoj zamlji živimo gde možemo da priuštimo tako skupe markirane torbe koje je teško naċi, ali istina je da devojke kod nas vole kopije, zbog natpisa Michael Kors. Moje lično mišljenje je da će te biti originalnije sa običnom torbom bez tog natpisa nego sa kopijommsa natpisom koju nosi svaka druga devojka. 💞


Izvinjavam se što sam navela samo tri stavke, ima tu mnogo više stvari, od Afro pletenica, UGG čizama, Kylie ruževa kojih danas možete kupiti samo u kopijama, jer ih nema u Srbiji koliko znam, ako grešim jako bih volela da me neko ispravi i pritom se izvinjavam ako grešim. Takodje ne želim nikoga da uvredim time što sam napisala da jednostavno ne volim neke trendove, i nadam se da vam se post svideo?

Lepo provedite vikend, i uživajte 💞

AANDY! ❤

34 коментара:

  1. Ja ne volim samo kada djevojke previse iscrtaju obrve. Kada one vise nisu ni u prirodnom obliku. Sto se tice ovih ogrlica, ja ih bas i ne volim, a sto se tice ovakvih torbi, meni je to preglupo! Cemu to kupovati... Ako ne mogu kupiti original, kupit cu neku jeftiniju torbu gdje ni ne pise nista.
    Super je post:)

    MMara

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U svemu se slažem sa tobom, i hvala ti punoo 💞💞💞

      Избриши
  2. Djevojke na Balkanu kad se uhvate trenda, ne puštaju, a da uopće ne spominjem da se radi o zakašnjeloj reakciji na svijet mode...

    kalxpsia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 CALLOFBEAUTY
    zrinka_skiljo

    ОдговориИзбриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. Ok su svi ti trendovi, problem je kad svi počnu da liče jedni na druge. :)
    Odlično si osmislila post, sve pohvale!
    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши
  7. Kratak post ali zaista divan. Jako mi se dopada, pogotovo jer si pisala na ovu temu. Slozila bih se sa svim sto si rekla, pocev od obrva, i cokera pa sve do torbe. Odlican post, uzivala sam.
    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  8. Obožavam chokere, zapravo ja sam u mom gradu, dok su bili manje popularni prva počela da ih nosim i svi su se čudili šta je, a često sam čula i podsmijeh ostalih, kako su je nazivali 'ogrlica za pse'. Međutim, posle 2 dana svi su počeli da je nose. :) Meni su obrve kad ih neko iscrta u granicama normale okej, ali kad su predebele je previše. Što se tiče LV i MK torbi, po mom ukusu su prevelike i definitivno ne bih nosila.
    Sve u svemu, sjajan post draga! :)♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Ne znam zbog cega bi se izvinjvala,jer ti je misljenje sasvim korektno i nikoga nisi uvredila,sasvim pristojan post. Moram da se slozim sa prethodnim komentarom,isto sam ranije nosila chokere koje su nazivali "ogrlice za psle" isti oni koji ih sada ne skidaju. Savrsena ideja za post i fenomenalno je napisan. :) Uclanila sam se na tvoj blog. :)

    The Boho Diary

    ОдговориИзбриши
  10. Kad vidim fejk Michael Kross ili Louis Vuitton torbu kosa mi se digne na glavi. Kad već ne mogu priuštiti te torbe (ne vidim ništa loše u tome) zašto ne kupe neku lepu ne-Michael Kross, ne-Louis-Vuitton torbu i uživaju u životu. Chockeri su mi preslatki dok su balkan-obrve iscrtane u oblik krem bananica, i ostalih čudnih oblika užasne. ZAnimljiv post draga
    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  11. hi, Im a new follower on your blog for gfc ...
    ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    ОдговориИзбриши
  12. eni se jako dopadaju cokeri a za ove ostale trendove...pa nadam se da ce uskoro biti pase ako nista drugo :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  13. Meni su debele obrve u redu, ali naravno ako su uređene s ukusom. Mogu divno izgledati, ali vala mogu biti i totalni flop.
    Hvala ti na followu, uzvratila sam ga. Imaš sladak blogić. <3

    Shake That Beauty blog♥

    ОдговориИзбриши
  14. Iskrena da budem, preveliki sam ljubutelj čokera i obožavam da ih nosim, samim tim nemam ništa protiv njih. Ali problem je što cure kada se uhvate za nešto, ne puštaju; tako i sa čokerima i sa onim zelenim jaknama. Takođe nisam ljubitelj debelih obrva koje kao da su crtane crnim markerom za školu koji ne može da se obriše. Moje iskreno mišljenje. Slažem se sa tobom definitivno:) Sjajan post :D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  15. Draga, post je stvarno divan. Kratak, ali opet obila. Meni, lično, nije važna dužina posta već sadržaj, a u ovih nekoliko riječi ti si mnogo rekla. Slažem se sa tobom u vezi iscrtavanja obrva. Ja lično, ponekada popunim obrve i to je sve, ali gledam koliko ima djevojaka koje "precrtaju" obrve, da ih tako nazovem. To iscrta obrve tako da one izgledaju veće nego samo čelo. Čokere obožavam, ali ni tu ne volim današnje pretjerivanjem sa oblicima i debljinama, kao ni sa privjescima koji nemaju nikakvog sklada sa samim čokerom. Što se tiče ovih torbi, hvala Bogu, kod nas ih nisam primjećivala, što ne znači da ih neće ili da ih već nema :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  16. U mom okruženju nema devojaka koje su u fazonu precrtavanje obrva. Ja iskreno imam sasvim ok obrve i nikada nisam razumela tu potrebu da pola čela zauzmu obrve.
    Takodje, ne patim od firmiranih stvari tako da mi baš ''bode oči'' kada vidim da se pored MK i LV fura i Guess i to lošu kopiju.
    Svidja mi se to što si iznela svoje mišljenje. Bravo
    Pogledaj moj blog ukoliko želiš---->>> http://mirjanasite.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  17. I ja mnogo mrzim obrve kao krem bananice ali mi se ne svidjaju ni one ultra tanke. Ne svidja mi se takodje da neko slepo prati trendove i kupuje kopije, samo da bi imao neku stvar. Svako ima pravo na svoje misljenje ali neke devojke stvarno preteruju. Treba biti svoj a ne uniformisan zbog toga sto je neko rekao da je nesto u trendu. :)

    ОдговориИзбриши
  18. Thanks for sharing
    P.S Would you like to follow each others blog?
    Have a nice day
    XOXO
    Glamorous without the Guilt

    ОдговориИзбриши
  19. Odličan post draga! xoxo
    p.s. Hvala ti na poseti i komentaru, zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti!
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши