Gadget

Овај садржај још увек није доступан преко шифрованих веза.

субота, фебруар 4

Tag? 💄

Cao svima, želela sam da na svom blogu uradim jedan tag, i pošto obožavam kozmetiku, ovaj tag mi se veoma svideo.
To je tag od odprilike 20 pitanja vezanih za kozmetiku i sređivanje. Pa možemo početi! ❤

1🌙. Koliko puta dnevno se umivaš?
Umivam se 2× dnevnom, ujutru i uveče.

2🌙. Koji je tip tvoje kože?
Moja koža je masna

3🌙.  Šta trenutno koristiš za čišćenje lica?
Trenutno koristim geliće protiv akni, i u nekim slučajevima micelarnu vodu.

4🌙. Šta koristiš za hidrataciju kože?
Moja koža je veoma masna, pa trenutno zbog problema sa aknama, trudim se da ne koristim ništa van onoga što mi je prepisao dermatolog.

5🌙. Imaš li pegice?
Nemam 😄

6🌙. Koristiš li kreme za područje oko očiju?
Ne koristim 😄

7🌙.  Da li je tvoja koža sklona aknama?
Da, veoma,i sa aknama imam puno problema, trenutno koristim losione koje mi je preporučio dermatolog i nadam se da će bidi od pomoći.

8🌙. Jesi li ikad koristila proizvode protiv akni?
Da, i sada ih koristim.

9🌙. Koji puder koristiš?
Trenutno koristim Miss Sporty, ali, moj najveći fan će uvek ostati Essence. 😊😊

10🌙. Šta misliš o umetnim trepavicama?
Moje lično misljenje ima dva dela. Prvi deo one zaista izgledaju prelepo , ali, ja ih lično nisam nosila. 😊

11🌙. Jesi li znala da treba redovno menjati maskaru?
Naravno, i pridržavam se toga ❤

12🌙. Koji brend maskare koristiš?
Essence, ostaću večiti zaljubljenik u Essence ❤

13🌙. Sephora ili Mac?
Ove brendove nisam koristila, tako da ne bih znala reći koji me više privlači.

14🌙. Šta koristiš za nanošenje šminke?
BY blendere i četkice❤

15🌙.  Omiljeno labelo?
Za sada su to obična labela, jednostavno nadam se da nisam jedina osoba koja nije isprobala EOS ili BYB lips ❤😂??

16🌙. Koristiš li mineralnu šminku?
Ne, ali ko zna možda je isprobam 😊

17🌙. Omiljeni ruž?
Svaki od Essenca mi je omiljeni. ❤
Ali i van te marke, za omiljeni ruž smatram svaki koji čini da se osećate lepom ❤

18🌙. Jesi li nespretna prilikom šminkanja?
Ako izuzmeno da sam nespretna za sve, onda je odgovor da, ali uz rad i stalno pokušavanje, brzo možete savladati neke kikseve u šminkanju i sami se našminkati. Tako da je za sve potreban samo trud! ❤

19🌙. Kupuješ li šminku preko ebaya?
Nisam je do sada kupovala, jednostavno, pisala sam moje mišljenje o kupovini šminke preko interneta i uvek ću više voleti odlazak u DM ili LILLY😊😊

20🌙. Da li si nekada želela upisati kurs za šminkanje?
Iskreno ne, šminkanje nije nešto u čemu se pronalazim, već nešto sa čim volim da eksperimentišem i nešto što ne želim da radim ozbiljno. ❤❤💄


Nadam se da vam se tag svideo? ❤


AANDY! ❤

23 коментара:

  1. Super tag.I ja imam problema sa masnom kožom i aknama,baš se znam iznervirati zbog toga.
    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  2. Jako zanimljiv post!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Jako lep i zanimljiv tag. Možda ću ga i ja uraditi na svom blogu, ali čisto sumnjam jer imam veoma gust raspored u vezi postova.
    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pratim tvoj blog i zaiata je divan i hvala na lepom komentaru ❤❤

      Избриши
  4. Prvi put sam na tvom blogu i oduševljen sam. Svaka čast, divan tag.


    New post is up on UNIQUEYEAH !
    uniqueyeah.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Dobar ti je post. Sviđa mi se. :) I tag mi se sviđa. :)
    Htela sam da te pitam, koje proizvode ti je preporučio dermatolog, šta koristiš? Jer i ja se 'lečim' od bubuljica i baš krajem meseca trebam da idem na kontrolu. Pa zato pitam.:)
    Veliki pozdrav. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dermatolog mi je preporučio razne losione, micelarne vode na bazi voćnih sastojaka, koristim ih već dva meseca, ali iskreno na meni nemaju učinka, tako da se nadam da ćeš uspeti u rešavanju problema sa aknama, jer te razumem po pitanju njih ❤❤❤

      Избриши
  6. Odličan post, dopadaju mi se tvoji odgovori. I mene takođe interesuje šta koristiš protiv akni. Takođe imam problem, a kod mog dermatologa mi se više ne mili ići.. :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Od dermatologa sam dobila razne losione, ali nemaju iskreno učinka, koristim ih dva meseca već i ni meni se ne mili više posećivati ih i isprobavati njihove losione koji mi ne pomažu! ❤

      Избриши
  7. Odlican post jedno pitanje od mene
    Kada ces nam prestaviti svoju makeup kolekciju

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, planiram to u narednom postu, ali sam malo okupirana oko fakulteta, pa zato kasnim ❤❤❤

      Избриши
  8. Meni ruževi od essence-a nikad nisu pasali! Imaš sreće, znaš? Zanimljivi odgovori, draga.

    Novi post na blogu...
    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
  9. Bilo mi je zanimljivo da pročitam tvoje odgovore :) Potpisujem deo o veštačkim trepavicama ;)

    fashionabejita.blogspot.com

    ОдговориИзбриши