Gadget

Овај садржај још увек није доступан преко шифрованих веза.

недеља, јануар 8

Top 7 na mojoj listi? 🎬

Cao svima, za ovaj post sam odlucila da sa vama podelim moju listu od 7 youtubera, redosled kojim cu navoditi nije pokazatelj da li mi je neko od njih drazi ili nije, jednostavno idem nasumicno. Da se ja pitam svi bi bili na ovoj listi, jer svako ko se bavi youtubom, ili blogom, kao i nekim drugim poslom je osoba vredna da se negde spomene, i osoba koja usrecuje druge onim sto radi. I naravno ni jedan posao nije lak, potrebno je puno vremena, montiranja, pisanja, sve da bi ste usrecili vasu publiku, ali svi pocinjemo od nule.
Malo sam oduzila vise sry.❤
Nekad se jednostavno raspisem i to je to, mogu pisati do sutra
Cak razmisljam da sledeci post bude Q and A, pa ako bude pitanja ispod ovog posta rado bih odgovorila na njih. A sada da ne duzim previse bla, bla ❤❤

1. Zorannah

Mogu samo reci da je jedna od prvih koju sam pocela da pratim, i da uzivam u gledanju njenih Vlogova ❤


2. BIBY ANDY ( Andrea Fabric)

Ona je iz Zagreba, i ako niste culi za nju mislim da bi trebali pogledati njen kanal,jer je jedna od retkih po meni koja je u svoim videima spontana i prirodna.




3.  XFABNIKSX

Ne znam da li ste culi za ovu youtuberku, ali ako niste, pogledajte neki od njenih videa, jer mozete nauciti dosta o sminci, i za nju sigurno mogu reci da svaki video snima iz ljubavi i da voli biti ono jeste, a ne folirati se.



4.  DAVOR GERBUS

Hrvatski youtuber, pleni scenom svojim izgledom i sarmom i time sto je veoma opusten u svojim videima, i takodje zanimljiv, zbog cega obozavam gledati njegove vide



5. MyLifeAsEva

Sigurna sam da ste svi culi za nju, ako niste, obavezno pogledajte neki od njenih videa, jer su prezanimljivi.



6. BETHANY MOTA

Zaista ne bih znala sta napisati o njoj, jer mislim da sam jedna od retkih koja je tek skoro pocela da gleda njene vide, i tek sada mi je zao sto to nije bilo ranije, videi su zaista odlicnog kvaliteta, youtuberka je savrsena, prelepa, i snima veoma zanimljive vide, u skorije vreme se uhvatim da gledam vide koji su od pre 2-3 god, jer su zanimljivi




7. LEA STANKOVIC

Zadnja, ali ne i manje vazna od ostalih Lea. Po meni prepoznatljiva po svojoj divnoj kosi, veoma prirodna, i iskrena, da u videu prica o svemu sto njenu publiku zanima, uvek tu da udeli koristan savet i uvek tu sa nekim zanimljivim videom, koji moze biti inspiracija za sve koji zele da krenu sa snimanjem.






Znam da verovatno mnogi od vas ne vole neke od ovih YOUTUBERA, i to jeu redu, jer svi mi i treba da imamo svoje misljenje, ovo je moje, i ako vam se ne svidja to je u redu, ako vam se svidja to je isto u redu.

AANDY! ❤🎬

29 коментара:

  1. Super post. I ja sam takođe prvo počela pratiti Zoranu, a onda sve redom. Ja bih možda još dodala i Va Vanu jer je prosto obožavam, a poreed nje i sve ostalo poznate domaće ytuberke. Ne pratim baš strane, tako da se u to ne razumijem!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na lepom komentaru, i naravno pratim i Vanju i ona mi je prosto preslatka ❤❤

      Избриши
  2. I ja sam prvo otkrila Zoranu i sad je lista pooodugačka:)
    Pratim te, ako želiš da uzvratiš

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post draga! Čula sam za svakog od navedenih youtubera i sjajni su! :)

    https://lifella2.blogspot.com pratim te, uzvrati ako želiš♥

    ОдговориИзбриши
  4. Ja pratim samo Zoranu i Leu, Davora znam, nekada pogledam neki video i to je to. Andrea mi je nekako usporena i ne volim gledati njezine videje, iskreno. Bethany mi se malo promjenila pa ju ne pratim, a Evu sam nekada bas voljela, sad je bas i ne gledam :)
    Inace jepost super, naravno :) ❤❤

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post! Zorana mi je omiljena,a zatim Eva! Ako zelis pogledaj moj blog,pocetnik sam pa bih zelela da cujem misljenja moji kolega !! ( ako mogu tako reci ) <3 <3 Srecno u daljem blogovanju.. <3

    http://sfashiongirl01.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Ja pratim samo Zoranu i Bethany Mota.

    Zapratila sam te, uzvrati <3
    http://beautycornerbyemina.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post draga takodje obozavam betany , i evu
    zapratila sam te molim te uzzvrati
    christinakristina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Za neke sam čula, za neke ne. Neke redovno pratim, neke ne. Jako mi se svidja kako Bethany Mota snima, a kao i Lea Stanković.
    Novi post je na mom blogu. Reč je o pregledu prošlog meseca, i obaveštavanju o izmenama u ovom mesecu: LifeInMyStyle

    ОдговориИзбриши
  9. Vecinu od pomenutih pratim! MyLifeAsEva j zaista sjajan kanal. IMa mnogo zanimljivih videa!

    Zapratila sam te. Bilo bi mi jako drago kada bi i ti mene zapratila!
    https://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post, ja od ovih sa liste volim da pogledam Zoranu i Bethany! :*


    Moj youtube kanal

    Moj blog

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post! Lea Stankovic je odlicna youtuberka, jako m ise svidjaju njeni videi. Imas odlican blog, jako mi se svidja. Clan sam tvog bloga, pa ako zelis uzvrati. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Divan post! I ja pratim sve od navedenih jutjubera i odlični su, najviše od njih volim Leu♥Uzvratila sam praćenje:*

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post! Pratim sve youtubere od navedenih <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvratiti ću :)

    El's Notes

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post.Sve njih po malo pratim,moram priznati da nemam vremena da ih pratim bas stalno,ali svaka je dobra na svoj nacin :)

    https://suzastil.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Odličan izbor. Iste pratim :)
    http://everydayema.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  16. jako ti je lep blog a i post

    pratim te uzvrati ako hoces

    adafashioncorner1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши