Gadget

Овај садржај још увек није доступан преко шифрованих веза.

среда, јануар 4

TEORIJE ZAVERE! 🌎🌎✔🎬

U ovom postu sam odlucila da vam napisem dve terije zavere, koje sam istrazivala na internetu, a pre toga da vam cestitam praznike, i pozelim sve najlepse u Novog 2017! 🎇🎆

Prva teorija zavere je vezana TITANIK

Kako bi firma "Vajt Star" dobila novac od osiguranja, brod Olimpik, trebalo je da isplovi umesto Titanika i u jednom trenutku potone. 

Najveci brod na svetu pre 100 godina, je bio TITANIK, spekulacija mnogih je bila da on ne moze potonuti, mada 1912 dokazalo se suprotno, i zivot je izgubilo 1.517 ljudi.

Kompanija koja je vlasnik broda planirala je manji sudar i evakuaciju putnika pomoću čamaca za spašavanje ibrodova koji su bili u blizini, ali plan nisu uspeli da ostvare.

Titanik je do kraja svoje karijeje plovio kao OLIMPIK, da se ne bi otkrila prevara.

Ako se zapitate kako je moguće da se pomešaju dva broda, moguce je jer su Olimpik i Titanika sestrinski brodovi i da su razlike među njima bile veoma male.



Jedna od najpopularnijih teorija je i ta da je brod namerno potopljen, od strane bankarskog kartela, jer su na Titaniku bila trojica od najbogatijih ljudi tog vremena, koji su se protivili stvaranju FED-a (Federalnih rezervi). ✔✔

Ako ne verujete, navode zagovornici ove teorije, zapitajte se zašto je vlasnik kompanije koja je upravljala Titanikom, J.P. Morgan, u poslednjem času otkazao putovanje ovim brodom.  

Titanik se  raspao od udara u Ledeni breg , isrog dana ubijen je i Abraham Linkoln, takodje jedan od clanova bankarskog kartela. 


AANDY! ❤








8 коментара:

  1. Stvarno zanimljiv post. Oduvek me privlači da čitam postove na ovakvu temu, haha. :-)
    Učlanila sam se na tvoj blog, pa ako želiš uzvrati.
    http://xsparkleistax.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, uživala sam čitajući!
    Pratim te, pa ako želiš možeš i ti mene. Hvala svejedno. I, super blog također.
    P.S. Ako netko želi follow for follow, dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    ОдговориИзбриши
  3. I ja sam tebe zapratila, i hvala ti puno, na lepom komentaru ❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post draga! :)♥ Srećno sa blogom. :)

    Pratim te, ako želiš uzvrati. ♥ http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uzvratila sam pracenje, i hvala puno na kepom komentaru ❤❤

      Избриши
  5. Super post. Baš o Titaniku ima mnogo teorija zavjere.
    Zapratila sam tvoj blog :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Uzvratila sam pracenje, hvala puno na lepom komentaru ❤❤

    ОдговориИзбриши