Gadget

Овај садржај још увек није доступан преко шифрованих веза.

петак, јануар 6

Knjige koje sam procitala tokom decembra?? 📚📖

Cao svima, za ovaj post sam odlucila da podelim sa vama 3 knjige koje sam procitala tokom Decembra, jer za vise nisam imala vremena, koliko god volela da citam, sadruge strane, tu su obaveze, fakultet, polaganje kolokvijuma, i spremanje za ispite. Tako da sam stigla samo tri knjige da procitam, i mogu reci da su mi se veoma svidele.
Za one koji obozavaju da citaju, ovo su moje preporuke.

1. Nebo je svuda
Spisateljica ove knjige Dzendi Nelson govori o sedamnaestogodisnjoj Leni Voker, koja je knjiski moljac i klarinetiskinja, takodje provodi svoje vreme ususkana u senku svoje starije sestre Bejli. Onda Bejli iznenada umire, a Leni se nalazi pod svetlima pozornice sopstvenog zivota, U njenom zivotu se pojavljuju dva momka, i Leni se nalazi na izboru, koga izabrati, Jedan joj nanosi toliku bol, a drugi joj otklanja tu bol, i sada kada u njenom zivotu nema Bejli, sama donosi najteze odluke.

Inace knjigu mozete naci u svom Laguninim radnjama a cena je 899 dinara, osim ako nemate clansku kartu, onda dobijate popust ❤

2. Dacu ti sunce

Spisateljica ove knjige, takodje je Dzendi Nelson, u ovoj knjizi ona govori o blizancima Dzudi i Noa, koji su apsolutno razliciti. Dzudi prsti energijom, a Noa je usamljenik, sve dok, tri godine kasnije u tragicnoj saobracajnoj nesreci ne izgube Majku, Dzudi postaje mirna i tiha, povucena u sebe, a Noa slobodnog duha, najpopularniji decko u skoli.U te tri godine, oni su preziveli veliki bol, koji ih je promenio na mnogo razlicitih nacina, sada je na njima da se ponovo pronadju, ali splet okolnosti moze ih mozda jos vise razdvojiti.

Cena knjige je 899 dinara, u svim Laguninim radnjama, uz popust clanske karte dobija se popust.

3. Trinaest razloga

Pisac knjige Dzej Aser, u ovom delu govori o devojci Hani Bejker, i o yrinaest razloga zbog kojih je ona mrtva, kroz knjigu se prosledjuju audio kasete, i svaka osoba koja ih primi je odgovorna za to sto je Hana umrla. Ali, sta se desava kada kasete dodju do Kleja Dzensena? Iz kog ugla sada on gleda praznu klupu Hane Bejker, i ljude koji su odgovorni za njenu smrt? 


Knjiga se mize naci u Laguninim radnjama po ceni od 740 dinara, uz clansku kartu imate popust.


Ako vi imate neku dobru knjigu da mi preporucite, napisite mi u komentare.

AANDU! ❤❤📖📚💭





31 коментар:

  1. Odlican post! Prve dve knjige sam planirala da procitam!
    https://mlmr16.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post! Hvala ti na preporukama, nisam niti jednu od ovih procitala :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ce ti se svideti, ako odlucis da ih procitas ❤❤

      Избриши
  3. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 CALLOFBEAUTY

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti ouno ❤❤ uclanila sam se na tvoj blog i veoma mi se svidja ❤❤❤

      Избриши
  4. Odličan post i odlične knjige! :)

    http://lifella2.blogspot.com - novi post je na mom blogu, ako ti se sviđa učlani se. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uclanjena sam i hvala ti puno na lepom komentaru ❤❤❤❤

      Избриши
  5. Divne knjige!I post!Učlanila sam se u tvoj blog,molim te uzvrati:

    ifunnywithme.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam uclanjena na tvoj blog, hvala ti na lepom komentaru ❤

      Избриши
  6. Jao, nisam pročitala nijednu od navedenih. A zaista volim da čitam. Ipak, sve deluju zabavno, volela bih češće da čitam o knjigama i nekim tvojim predlozima. Učlanila sam se u blog i jedva čekam naredne postove.
    Moj blog je baziran isključivo na knjigama, pa ako želiš, link je dole :)
    Poseti moj novi blog, ukoliko ti se dopada učlani se i prati postove bbooklovers.blogspot.com :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svidja mi se tvoj blog i uclanjena sam, i hvala na lepom komentaru ❤❤❤

      Избриши
  7. Predobar post. Hvala za lijepe prijedloge, ja nisam pročitala ništa od toga, ali se nadam da hoću. Sve u svemu odlično! :D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post neke od knniga sam procitala <3
    zapratila sam te molim te uzvrati
    christinakristina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uclanjena sam i hvala ti puno na lepom komentaru ❤❤❤

      Избриши
  9. I did not know these books but I was curious.
    I'm following you, if you like my blog follow me too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  10. Veoma zanimljiv post. :) Sviđaju mi se knjige koje si predložila, odnosno pročitala. Najviše me privlači druga, odnosno "Daću ti sunce" i ove treće "13 razloga". I prva mi je okej, ali ove dve su mi više zanimljive. :) Tako da ću sigurno da pročitam neku od tih knjiga. :)

    Srećan ti Božić (ako ga slaviš). :)

    https://andjelina-svastara.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Ja sam čitala 'Trinaest razloga', odlična knjiga. Od sada sam novi pratilac na tvom blogu. ♥

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Nisam ni jednu procitala,hvala na preporukama,nadam se da cu neke od ovih procitat :)

    Mi smo nove blogerice i puno bi nam znacilo da nas zapratis,mi tebe vec jesmo :)

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  13. Nisam pročitala nijednu knjigu, ali mi se sviđa opis i radnja svake. Super post! :)

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  14. -Sjajan post!Veoma mi se dopao!Nisam pročitala nijednu knjigu od gore navedenih,ali mi se opis dopada,pa ih možda dodam u listu!Hvala ti što si nam pokazala ove divne knjige!♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog,značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Pročitala sam Daću ti sunce i baš mi se dopada.Za ostale nisam čula,ali ću ih potražiti na internetu. <3 Odličan post.Novi sam čan!

    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши