Gadget

Овај садржај још увек није доступан преко шифрованих веза.

понедељак, јануар 30

Internet kozmetika!

Cao svima, mozda nisam dobro nazvala post, ali se nadam da ce vam se svideti.
Sa Instagram stranice modna_kuca, sam porucivala neke proizvode po prvi put, i jako sam zadovoljna, pa sam odlucila da to podelim sa vama.
Zaista sam na pocetku bila skepticna, jer sam se plasila porucivanja preko interneta, nisam znala da li ti proizvodi zaista stizu, ili kako vec, jer do tada nisam nista porucivala preko interneta, ili instagrama.

U razgovoru sa drugaricom sam cula od nje, da je ona sa te stranice porucivala sminku i kad mi je pokazala odusevila sam se.
Tako da sam i sama, sa sigurnoscu porucila sminku, i mogu vam reci da sam i vise nefo zadovoljna.

Ovde cu vam ostaviti slike proizvoda koje sam porucila, i nadam se da ce vam se svideti, i volela bih da mi napisete u komentaru, kakva su vasa iskustva sa porucivanjem preko interneta. ❤❤
Naravno ovo nije saradnja ili reklama te stranice, vec moja zelja da ih pohvalim kao odlicnu stranicu i povrh sveha da pohvalim njihove proizvode❤❤❤

NAKED palete, koje su me odusevila, jedna je sa tamnijim nijansama, a druga sa svetlijim nijansama!





Ima malo vise slika, jer sam zelela da lepo sve uslikam, i ako mi kamera nije najbolja, ali nadam se da je u redu!

Sledeci proizvod je MAT karmin iz koji se dobija KYLIE  olovka za usne, koja je savrsena!



I za kraj slika svih proizvoda ❤❤



To su samo 4 proizvoda i bice ih jos, a u sledecem postu, cu pisati postaviti slike moje kolekcije smimke! ❤❤❤



AANDY ❤


9 коментара:

  1. Imam takvu NAKED paletu, jako je dobra i kvalitetna. Draga post ti je super pratim te pa uzvrati i komentarisi moj novi post


    adafashioncorner1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Što se tiče poručivanja rpeko interneta, dosta sam skeptična u vezi toga, tako da nikada nisam poručivala. Ali, jednom mi je samo stigao poklon koji sam osvojila na jednom blogu. Šminka je veoma dobra. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, prarim tvoj blog i jako mi se svidja ❤❤

      Избриши
  3. I love all nakeds :D
    Great blog! I'm following you, follow back?*
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  4. Sviđaju mi se proizvodi. :) Šteta pa nemam internet da vidim šta se sve nudi. :/

    Malo pre sam napisala novi post, pa ako želiš pročitaj ga http://andjelina-svastara.blogspot.rs/2017/02/roendanska-torta-recept-plazma-torta.html :)

    ОдговориИзбриши
  5. Pallete su odlicne ,stim da ih i ja imam nadam se da ce ti posluziti a znam da hoce
    Napisala sam novi post svrati do mog bloga ,)

    ОдговориИзбриши