Gadget

Овај садржај још увек није доступан преко шифрованих веза.

уторак, септембар 20

Specijal iz Barselone?

Cao svima.

Za ovaj post sam odlucila da vam stavim specijalne slike iz Barselone. Moja najbolja drugarica je otisla u Italiju prvo, onda je otisla u Barselonu, i poslala mi je specijalne slike! Koje su savrsene i slozila se sa mnom da ih treba pokazati na blogu!
Ja se nadam da ona uziva tamo jer nema uvek pristup internetu, i jedva cekam da se vrati u Srbiju, da ponovo mozemo da se cujemo redovno i normalno do tada ovo su slike za vas! A ispod cu vam napisati nekoliko zanimljivosti o Barseloni!


Pre nego sto krenem sa slikama iz Italije, red je da vas uputim malo na Barselonu!
1. Hrana je predivna
2. Barselona nudi divan provod, sa puno shoping centrova! 
3. Da li sam pomenula fudbalski stadion koji ne smete zaobici??
4. Uzivajte u najboljoj muzici!
3. I takodje uzivajte u svemu jer ljudi to je Barselona?? Hej sta tu ima da se ne voli??

Spanci donekle uzivaju u cinjenici da su notorni po svom kasnjenju, ali to se poslednjih godina drasticno promenilo, tako da mozete ocekivati da će se vas spanski kontakt manje vise pojaviti na vreme. 


Sledece su slike iz Italije! 

Nadam se da vam se slike iz Italije svidjaju! 
I da planirate da posetite I Spaniju i Italiju jer necete pogresiti!
1. ItalIjanska jela sa piletinom.
2. Italijansko vino😍
3. Lazanje.
4. Riblja supa! 
Mmm vec sam ogladnela!

Od Novogodišnjih obicaja i Italija je zadržala stare tradicije i specificna je po izbacivanju starih stvari kroz prozore kuća.

U Rimu se Novogodisnje okupljanje i praznicno veselje odvija na trgu Piazza del Popolo. Ovo ne treba propustiti! 

ZABORAVIH RECI POZZ OD AANDY 😉

Нема коментара:

Постави коментар